Idag sÄ har jag (och lizzy sÄklart) varit pÄ klubb tÀvling i vaggeryd! Först sÄ startade vi en clearound ( nÀr man ska köra genom koner och slalom och sÄnt...) och det gick bra jag blev fel fri! Sen sÄ efter nÄn timme sÄ startade jag i mitt lopp med Lizzy det gick bra och vi blev 2a ( vill bara sÀga en sak... Dom hade satt ut vÀrldens dÄligaste handikapp dom satta mig 2 volter bakom en ponny som har 15 s snabbare rekord en Lizzy-.-) <--jaja sÄnt hÀnder men Lizzy gick bra och pÄ ca tiden 2.59,4! (Lizzys rekord 2.58.1.

Men sen nÀr vi kom hem (jag, mamma och Lizzy) sÄ va det snabba puckar mamma fick ta ut Lizzy ur transporten och sen ut i hagen, jag gick direkt till hagen för att hÀmta picachu! Men sen nÀr han va inne sÄ va det bara att börja borsta för det skulle komma nÄgra och titta pÄ honom! Sen sÄ kom dom och jag fick hoppa upp och visa honom! Jag tyckte han va jÀtte duktig iallafall!
Fakta om picachu:
Valack
Brun med vita flÀckar lite överallt
B ponny
4 (eller 5) Ă„r gammal
Ur snÀll och söt

Aja nu sÄ har man kollat pÄ film med familjen och nu sÄ jag kolla film sjÀlv och Àta chips och dricka coola! Ska dela den med vÀnner men det finns inga hÀr nÄn som vill komma hit eller?!

Men god natt ska kolla film nu! Puss och hej lingon pastej! //Malin & Lizzy

Kommentera

Publiceras ej